Nie pamiętam hasła, aby zalogować się do sklepu?
Na stronie logowania kliknij na napis "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany email z linkiem, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło.
Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?
Dostępność oznacza czas skompletowania zamówienia. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma produkty w ciągu 24 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, wysłana przez nasz sklep (w dni robocze).
Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?
Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.
Czy wszystkie produkty widoczne w cenniku są dostępne "od ręki"?
Nie, część naszej oferty dostępna jest "od ręki", a na inne produkty trzeba poczekać dłużej. Dokładna dostępność towarów podawana jest przy każdym produkcie.
Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa informacja o kosztach wysyłki znajduje się w zakładce "czas i koszty dostawy"
Nie znalazłam na Państwa stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?
Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.
Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?
Tak, Sklep realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia należy zapłacić kartą lub przelewem.
Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?
Tak, w takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z działem obsługi Klienta telefonicznie. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem.
Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia ?
Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej. W celu ustalenia godziny doręczenia, oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem GLS.
Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
Prosimy o kontakt z przedstawicielem firmy GLS:
- telefon: z komórek +48 46 814 82 20
- telefon: z tel. stacjonarnych +48 804 262 262
na stronie można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego śledzenie przesyłki w internecie: >>kliknij TUTAJ<< ), czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie.
Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?
Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej firmy GLS. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem GLS.
Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy o podanie danych faktury podczas składania zamówienia.
Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep internetowy nie ma obowiązku wystawiania paragonu fiskalnego.