Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru lub reklamacja:

W przypadku, gdy produkt nie będzie spełniać Państwa oczekiwań, Konsument ma możliwość wymiany lub zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu produktów nieużywanych, czystych, z metkami.

1. Formularz zwrotu/reklamacji (znajduje się w każdej przesyłce)

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu najtańszą przesyłką.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
OMS ul. Koronkarska 10, 61-005 Poznań

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas udzielimy pomocy i odpowiemy na Twoje pytania.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl