TORBA szoperka z napisem dla przyszłej mamy Omijać łukiem jestem w ciąży
Opis
Super praktyczna torba, która przyda się każdej mamie i przyszłej mamie. Wygodna, modna, a na dodatek ze specjalnym napisem, który dedykowany jest tylko dla osób wyjątkowych i w wyjątkowym stanie, czyli dla kobiet, które spodziewają się dzidziusia.
- Praktyczna szoperka na zakupy lub osobiste drobiazgi dla przyszłej mamy. Torba ma klasyczny kształt i dwa wygodne ucha do zawieszenia jej na ramieniu. Na jednej ze stron znajduje się napis o humorystycznym wydźwięku, a jednocześnie zawierający ważną informację: OMIJAĆ ŁUKIEM JESTEM W CIĄŻY. Wokół napisu natomiast znajdują się ozdobniki w postaci serduszek, promieni słońca i gałązki. Wkomponowane pomiędzy słowa dopełniają wygląd napisu, a jednocześnie przykuwają i ściągają uwagę właśnie na niego.
- Torba materiałowa, którą można wielokrotnie użyć podczas wyjścia na zakupy to super pomysł na upominek, również dla ciężarnej. Specjalna dedykacja sprawia, że torba będzie wyróżniała i podkreślała jej odmienny stan. To doskonały pomysł na prezent po tym, jak dotrze do Was ta radosna nowina od przyszłych rodziców. Przed przyszłą mamą czas wielkich wyzwań, ale i pięknych momentów, no i oczywiście robienia cyklicznie zakupów. Materiałowa szoperka idealnie się przyda czy to na zapakowanie drobiazgów dla maluszka, czy to na schowanie niezbędnych do wyjścia rzeczy osobistych przyszłej mamy. Wraz z powiększającym się brzuszkiem torba będzie coraz bardziej potrzebna. Informacja o ewentualnym omijaniu łukiem z pewnością się przyda, np. w komunikacji miejskiej. Napis na torbie ma również symboliczne znaczenie i jest oznaką tego, że ciężarna ma poczucie humoru i dystans do siebie, zwłaszcza w tym najcięższym okresie tuż przed terminem porodu. Torbę możecie wypełnić łakociami, kosmetykami lub ulubionymi książkami. To będzie naprawdę oryginalny prezent z okazji ogłoszenia ciąży.
Wymiary:
- 41 cm x 36 cm,
- długość rączek: 28 cm.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.