ZAPROSZENIE cyfrowe na urodzinki dziewczynki Wróżka
Opis
Wprowadź swoje dziecko i gości w magiczny nastrój urodzin przy pomocy tego wspaniałego, cyfrowego zaproszenia. Odkryj świat wygody, ekologii i jednocześnie piękna, jakie niesie ze sobą elektroniczne zaproszenie. Zaskocz i oczaruj. Stwórz urodzinowe zaproszenie, które zapisze się w pamięci nie tylko telefonu na długo.
- Wyślij nam plik z treścią, jaką mamy umieścić w projekcie i gotowe. Przede wszystkim w teście umieść imię jubilatki, datę urodzin oraz wszelkie szczegóły, które będą istotną częścią zawiadomienia. Dzięki takiemu rozwiązaniu stworzysz zaproszenie dopasowane do charakteru i tematu imprezy, a także ułatwisz sobie pierwszy etap organizacji przyjęcia urodzinowego. Projekt zaproszenia zdobi przepiękny wzór z wróżką, który z pewnością oczaruje Twoją córkę oraz wszystkich gości. Odtworzenie wrażenia wizualnego tradycyjnych zaproszeń, to tylko początek tego, co możemy zaoferować. Piękno i magia przenoszą się do świata cyfrowego.
- Zaproszenie cyfrowe to wirtualne wrota do magicznego świata urodzinowej celebracji Twojej małej księżniczki. Kiedy marzenia i radość stają się cyfrową rzeczywistością, a kolorowe detale tworzą atmosferę jak z bajki. To wyjątkowe zaproszenie cyfrowe przeniesie Cię i Twoich gości w krainę czarów i uroku. Unikalność tego rozwiązania to również komfort i oszczędność. Żadnych kosztów dostawy ani opóźnień. Po zakupie otrzymasz gotowy plik w formie cyfrowej, który możesz przesłać gościom mailem lub udostępnić na mediach społecznościowych. Cyfrowe zaproszenie to wybór przyjazny dla środowiska, eliminujący konieczność wydruku. To także dowód na nowoczesność i gotowość dostosowania się do nowych trendów. Twoje dziecko i zaproszeni goście z pewnością docenią unikalność tego cyfrowego powiadomienia. Wzór wróżki wraz z imiennym zaproszeniem stanie się pamiątką, którą można przechowywać w postaci pliku cyfrowego.
Wymiary:
- rozdzielczość: 1080 × 1920 px
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.