
MENU dwustronna personalizowana karta dań Klasyczny Chrzest





Opis
Zaprojektowane z elegancją i stylem, nasze personalizowane menu to doskonały dodatek do każdej uroczystości Chrztu Świętego. Starannie wykonane, z dbałością o każdy szczegół, menu będzie piękną dekoracją stołu oraz niezwykle praktycznym elementem przyjęcia.
Dwustronna, personalizowana karta dań idealnie uzupełni dekoracje klasycznego Chrztu Świętego. Na gładkim papierze w śnieżnobiałym kolorze, każdy element graficzny został zaprojektowany z myślą o elegancji i minimalizmie. Przód menu zdobi duża, stylowa czcionka z datą Chrztu Świętego, zaznaczając przy tym wyjątkowy dzień. Pod datą znajduje się delikatne, małe serce, które stawia akcent na miłość i rodzinne więzi. Pod datą, umieszczono napis Menu, który wykonany został eleganckim, czytelnym pismem. Imię dziecka personalizuje każdy egzemplarz, sprawiając, że jest on wyjątkowy. Tył katy zawiera miejsce na spersonalizowane dania, które gościć będą na stołach.
Menu na Chrzest Święty to element zarówno informacyjny, jak i dekoracyjny. Idealnie pasuje na elegancko nakryty stół podczas Chrztu Świętego, dodając przy tym nuty osobistego charakteru. Menu to również nieszablonowy sposób na zachowanie pamiątki z dnia Chrztu, która może być przechowywana w albumie, czy w ramce jako wspomnienie wyjątkowego dnia. Każdy egzemplarz, dostosowany do osobistych potrzeb i gustów, gwarantuje, że każdy szczegół jest przemyślany. Zapewnij swoim gościom nie tylko uczta dla ciała, ale również dla oczu, dzięki menu, które zostaje w pamięci.
Wymiary:
-
format: połowa A4
WAŻNE:
-
skład menu w dokumencie tekstowym prosimy przesłać na maila: produkcja@sklepyoms.pl - prosimy o uważne sprawdzenie, skład będzie kopiowany bezpośrednio z przesłanego przez Państwa pliku,
-
prosimy o uważne wpisywanie, w celu uniknięcia ewentualnych błędów, ponieważ menu będą drukowane w takiej wersji, jaka zostanie przez Państwa podana,
-
minimalna ilość do zamówienia: 12 sztuk.
Dane techniczne
min | 12 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.