MIARKA wzrostu Prezent dla dziecka Dekoracja Pokoju Mały Odkrywca
Opis
Maleństwa rosną i rosną w zastraszającym tempie. Potrafią codziennie pytać „Mamo, tato, czy już urosłem?”. Dlatego właśnie nieodłącznym elementem każdego dziecięcego pokoju jest mapa miarka wzrostu. To przy jej pomocy możesz obserwować i zaznaczać jak rośnie Twój mały odkrywca.
Nasza miarka wzrostu z mapą kontynentów będzie dobrym kompasem rozwoju dziecka. Zobacz, jak z każdym centymetrem rośnie Wasz Młody Indiana Jones. Odkrywając coraz to nowsze lądy w wyobraźni, staje się wyższy, silniejszy, mądrzejszy. A ty przyglądasz się temu z uśmiechem. Stylowo wykonana miarka ozdobi pokój zabaw, rozmów i snów młodego obieżyświata. Oczywiście wpleciemy imię Twojej pociechy w cały projekt graficzny naszego przyrządu do mierzenia wzrostu. Interpretujcie wspólnie postępy maleństwa w dorośleniu i odkrywaniu świata. Świata, którego mapa jest wpleciona w tę miarkę.
Miarka wzrostu z mapą jest wykonana z najwyższej jakości materiałów i absolutnie bezpieczna dla Twojej pociechy. Fantastycznie wygląda jako dekoracja pokoju dziecięcego. Finezyjności dodają jej też grafitowe elementy graficzne, które świetnie sprawdzą się w pokoju chłopca - młodego odkrywcy. Pamiętaj także, żeby regularnie kontrolować wzrost malucha - będzie to dla niego wspaniała pamiątka. Choćby dlatego, że z pewnością padnie obowiązkowe pytanie „kiedy już będę taki duży, żeby móc wejść do parku rozrywki i skorzystać ze wszystkich atrakcji”? Będziesz mógł na nie bez wahania odpowiedzieć. Zasugeruj też maluchowi hasło serii „podróżuj, zdobywaj; odkrywaj”. Wtedy z pewnością będzie wiedział, że warto czekać na ten moment, kiedy wisząca na ścianie w jego pokoju miarka się skończy i osiągnie upragniony wzrost 150 cm.
Wymiary:
- 30 cm x 110 cm
- Plastikowa listwa: 30 cm
Informacje:
- Do zestawu dołączona jest plastikowa listwa z uchwytem do samodzielnego montażu.
- Miarka wysyłana jest zawinięta w rulon, w tubie zabezpieczającej.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.