ZAPROSZENIE komunijne BOHO personalizowane
Opis
Wyjątkowe zaproszenie na Komunię z możliwością personalizacji. Posiada piękny wzór graficzny, z pewnością wpisuje się w aktualne trendy. Zaproszenia komunijne prezentują się efektownie, na pewno spodobają się osobom zaproszonym na przyjęcie komunijne.
Zaproszenie komunijne personalizowane wykonane jest z wysokiej jakości papieru. Posiada tło w dwóch odcieniach, przez co prezentuje się nowocześnie. Zaproszenie zarówno na okładce, jak i wewnątrz posiada modny wzór graficzny z kolekcji BOHO. Charakteryzuje się ona delikatnym stylem, wpisując się w najnowsze trendy. Z pewnością obdarowane osoby w zaproszenia potwierdzą Wam przybycie, otrzymując takie zaproszenie personalizowane.
Zakończenie zaproszenia podpisem "Zapraszamy" jest prostym, ale ciepłym wezwaniem do udziału w uroczystości. W połączeniu z elegancką kopertą, zaproszenie to staje się nie tylko zapowiedzią uroczystości, ale również zapowiedzią gościnności i ciepła, z jakim rodzina przyjmie swoich gości.
- Przykładowe teksty zaproszeń są dostępne na naszym blogu, które znajdziesz tutaj
- Personalizację przy składaniu zamówienia proszę wgrać do odpowiednich rubryk znajdujących się przy opcji wyboru ilości produktu lub przesłać na adres druk@sklepyoms.pl
- treść na zaproszenia,
- odmienione imiona i nazwiska gości, bez numeracji, pisane jedno pod drugim np.:
Ciocię Jadzię i Wujka Jacka Maluchów
Babcię Grażynkę i Dziadka Marka
Ciocię Hanię i Wujka Przemka Dulskich wraz z Madzią i Kamilkiem
Annę Kowalską
- Przesłane informacje należy przesłać w pliku txt. w tytule wiadomości wpisując numer swojego zamówienia.
- Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłanych treści, ponieważ są one bezpośrednio kopiowane do projektu.
Wymiary:
- zaproszenie 14 x 14 cm.
Ważne:
- produkt personalizowany, dlatego realizację rozpoczniemy po zaksięgowaniu wpłaty,
- minimalna możliwa liczba zaproszeń do zamówienia to 15 sztuk,
- na zaproszeniach jest drukowany jeden rodzaj tekstu.
Dane techniczne
min | 15 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.