
ZAPROSZENIE personalizowane na Baby Shower BOHO





Opis
Przyjęcie baby shower jest wyjątkowe i wymaga właściwej oprawy. Ale warto także w szczególny sposób na nie zaprosić. Doskonałym wyborem będą zaproszenia baby shower boho. Zachwycają one estetyką i jakością. Gwarantujemy, że każdy gość, który je otrzyma na pewno nie odmówi przyjścia na przyjęcie.
- Zaproszenie baby shower jest dopracowane w każdym, nawet najmniejszym szczególe. Już sama linia projektowa została przemyślana. Do tego jeszcze wysoką jakość materiału, z którego jest zrobione, można dostrzec gołym okiem. Jest to papier o dobrej gramaturze, który zapewnia sztywność i odporność na zagniecenia. Sama estetyka także jest zachwycająca. Zaproszenie jest składane. Na przodzie umieścimy dekor przedstawiający kołyskę z baldachimem. Wokół niej znajdzie się girlanda składająca się z gwiazdek, ale i kwiatów czy innych roślin oraz zabawki króliczka. Umieścimy też napis: zaproszenie na baby shower plus imię przyszłej mamy. Po otwarciu zaproszenie baby shower boho także zachwyca grafiką. W dalszej części możecie poprosić o uczestnictwo w przyjęciu i wspólne celebrowanie waszego szczęścia, tekst do zaproszenia jest kopiowany bezpośrednio do projektu.
- Zaproszenie baby shower boho jest piękne, ale i praktyczne. Osoby zaproszone znajdą w nim wszystkie niezbędne informacje, gdzie impreza się odbywa. Dzięki temu nie trzeba obawiać się, że któryś z gości pomyli godzinę czy datę. Oczywiście samo zaproszenie jest też świetną pamiątką, która warto zachować. W końcu będzie przypominać o tym radosnym dniu. Także przyszli rodzice powinni zachować zaproszenie i wkleić je do albumu z pamiątkami, który rzecz jasna powinien stanąć w reprezentacyjnym miejscu. A gdy ich dzieci będzie starsze to mogą wspólnie przeglądać pamiątki. Swoją drogą takie przeglądanie może pomóc w podjęciu decyzji o kolejnym maluszku, wszak dzieci to największy skarb.
Wymiary:
- 14 x 14 cm
- minimalna ilość w zamówieniu 15 sztuk
Dane techniczne
min | 15 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.