ZESTAW METRYCZKA + PLAKAT Dekoracja do Pokoju Dziecka Boho
Opis
Urządzenie pokoju dziecka zajmuje sporo czasu. Warto więc nieco wyręczyć młodych rodziców. Znając ich gust, upodobania, można postawić na zakupienie dekoracji ściennej do pokoju dziecka, a dokładnie wybrać zestaw plakatów z kolekcji Boho. Ozdobią pustą ścianę i dopełnią aranżację wnętrza.
-
Zestaw plakatów z kolekcji Boho to dwa plakaty umieszczone w białych, drewnianych ramach. Na jednym z nich widoczna będzie grafika kołyski z baldachimem, uzupełniona o grafiki suszonych roślin, a także girlandy z gwiazd. Jak wiadomo, plakaty zawsze mają swoją symbolikę, a ten jest symbolem troski rodziców o dziecko i otaczania go czułą opieką, a także pragnienia podarowania mu przysłowiowej gwiazdki z nieba. Na drugim plakacie widoczna będzie metryczka, a więc godzina urodzenia się dziecka, jego waga urodzeniowa, wzrost, data i miejsce urodzenia. Nad tymi informacjami widnieć będzie jeszcze imię dziecka zapisane większą, dekoracyjną czcionką. W dolnej części plakatu znajdzie się, podobnie jak na drugim plakacie, kołyska z baldachimem. Widoczne będą też grafiki suszonych roślin, girlandy z gwiazd, a dodatkowo także grzechotka z główką króliczka. Zestaw plakatów to zatem elegancki i pamiątkowy element dekoracyjny.
-
Zestaw plakatów do pokoju dziecięcego z kolekcji Boho można podarować z okazji Chrztu, ale i w ramach pierwszych odwiedzin świeżo upieczonych rodziców i ich pociechy. Na pewno taki podarunek wzruszy rodziców i chętnie wyeksponują plakaty na ścianie. Zestaw plakatów będzie pasował do innych minimalistycznych dodatków i elementów utrzymanych w bieli, beżu i brązie. Można go powiesić na haczyku albo taśmie montażowej. Sprawdzi się obok dziecięcego łóżeczka albo nad wejściem do dziecięcego pokoju. Warto powiesić zestaw plakatów w najbardziej eksponowanym miejscu. Ostatecznie, zamiast wieszać na ścianie, można postawić je na blacie.
Wymiary:
- plakat z drogą: A4, plakat z metryczką: A3.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.